Cum pot să… şterg o coloană în Excel 2010

Pentru a şterge o coloană din cadrul unui tabel, putem apela la 3 metode:
– fie apăsăm combinaţia de taste Ctrl+ “-“;
– fie executăm click dreapta pe coloana selectată şi alegem opţiunea de ştergere din meniul contextual;
– fie din ribbon, alegem opţiunea de ştergere a coloanei.

Pasul 0
Descarcă documentele ajutătoare şi dezarhivează documentul ajutător.

Pasul 1
Selectează coloana C (1).
Din tab-ul Homeapasă pe butonul indicat (2).
Din lista apărută alege optiunea Delete Sheet Columns (3).
În acest moment coloana cu nume a fost ştearsă din tabel.


Pasul 2
Putem de asemenea să ştergem mai multe coloane simultan. Opţiunea de ştergere a unei coloane se poate accesa şi din meniul contextual ce apare când executăm click dreapta pe acele coloane (1).
Din meniul apărut, alege opţiunea Delete (2).
Astfel se pot şterge coloanele unui tabel (3).